ute

japp nu väntar man på att idol ska slå igång igen och vet verkligen inte vems som åker ut! det blir svårt för oss tittare:( håller just på med ännu ett collage och vill att syster ska komma hem så att hon kan säga vad hon tycker för den är lite menad till henne men mest av allt till er läsare.Hon är på fest men vi ska kanske åka och hämta henne senare,hoppas :) nu sitter jag och chattar med fina personer och fundar på vad jag ska ge min bästa pappa i hela världen i farsdag present, hmm.men ska till vällinby imorgon och då får jag lösa det och hämta ut en sak men jag skriver kanske ikväll men annars så hörs vi ikväll.puss o hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Christie

jag älskar din blogg!!! din blogg skulle vara den bästa i världen om du la ut fler bilder?? ^^

2010-11-13 @ 10:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0